The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 4, 2009

one saturday at rah

assalamualaikum.

ada sedikit gigih pagi ini membuat case report. tapi masih ada berjalan-jalan di blog-blog orang. heh.

dekat plaza rah sekarang. sekarang adalah weekend. jadi, terasa diri sendiri kurang berjiwa. oh, bukan tidak suka duduk di kolej. tapi tidak biasa. [atau mengada homesick.]

malam ini kan ada dinner dekat hotel istana kuda emas. jadi, housemates semua sibuk training untuk persembahan malam ini. wah. bagus mereka. kenapakah saidamunira menjadi individu terkecuali di dalam rumah ini? oh. kerana mereka semua cos nutrition. sy cos DIEtetic. jadi, kalau sy join, bukankah seperti out of topic?

kesemua gadis comel dalam rumah ini [kecuali sy, tapi sy juga comel, ok] telah berlatih menari beramai-ramai serta menyanyi. bukankah mereka sangat vogue? nanti malam, mereka akan menari di atas pentas. jadi, sy telah diberikan task untuk jadi cameraman. uh? yes. maka, jadi cameraman, haruslah tidak perlu berpakaian over. ok?

kamu tahu, masa mereka menari & menyanyi, sy sedang gigih menyiapkan my chapter-two-report, iaitu patophysiology & ethiology of familial hyperchylomicronaemia. dan chapter tersebut sudah pun siap. [seperti berciri resistant terhadap kegembiraan mereka berlatih menari, bukan?]


em. kenapakah asyik update blog dari semalam? sebab sy semakin homesick. menjadi bertambah homesick sebab adam akan balik kampung petang nanti.

jadi, keputusan "konfem xbalik" masih pending.

**hari ini birthday mama encik izzat.

wink wink ~.^

2 comments:

Anonymous said...

selamat berdinner!!!

Cik feeda said...

pdn muke xdpt blk...yea..yeaa

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.