The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 18, 2009

edisi musim buah

durian?

tak heran ah. tak geng langsung dengan durian. orang putih kata "durian smells like toilet". oh, tak adalah begitu pun. hiperbola tu. tapi bau durian memang tak best. not into my olfactory lah.

ayah cakap saya mengalami kerugian sebab tak dapat rasa nikmat durian. adakah begitu nikmat? bila saya makan tak nikmat pun. poning kepalo ado.

tak mahu lah cerita pasal durian. otak jadi jammed sebab macam terhidu-hidu durian.

* * * * *

bila bercakap pasal musim buah, latar tempat yang paling sesuai ialah AtokHouse.

ok. ini edisi siaran tertunda. Sabtu lepas, saya dan adik-adik [naima dan nabila, munir tak nak join, rugi woo] pergi bermalam di AtokHouse [rumah atok saya punya nama komersial]. sejak berpindah ke rumah sendiri, kami tak pernah lagi bermalam di AtokHouse tersebut. jadi ini dah macam hari tersebut dalam sejarah lah kan.

Maktik and the family tinggal di AtokHouse dengan atok dan makwan. tapi disebabkan Maktik dan kuncu-kuncu beliau mahu balik rumah-atok-shemban-jamila&adib, jadi tak ada siapa yang akan menjaga atok dan makwan.

sangat touching tahu sebab makwan & atok sangat terharu bila kami datang nak tidur sana. sebab tak ada orang lain, jadi kami tidur bergelimpangan depan tv sambil tengok Jangan Lupa Lirik. makwan pun join kami tengok tv dan join tidur dengan kami depan tv. [comel kan?]

sayang ah dekat makwan & atok. weewit.

* * * * *

manggis?

nak manggis nak manggis nak mangis.
huu. boring ah musim buah tak ada geng nak pergi ambik manggis.


* * * * *


sekian dulu. recently otak saya macam tak betul sikit sebab saya sangat messy. sekarang saya rasa saya sangat tak mahu menjadi dewasa. ok. boo lah saya. tak mahu menjadi dewasa adalah keinginan orang-orang yang perasan comel.

bye bye.

wink ~. [half je buleh]

3 comments:

adamafnan said...

nemang rugi woo kalu xmkn dian..sodap tul dian..

Meooo Comicore Club said...

oh kome durian dah berbunge...

idatazira said...

along:
tak best tak best tak best.
my enemy!

meo:
dah berbunge ape plak nye haih.
da nak abes da pun buahnye gugur.
hoooh

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.