The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 5, 2009

seakan membebel pulak. boo

blog terasa kecil hati kerana author telah mengabaikan beliau. oh dear my magical blog, saya sangat busy. orang dewasa banyak komitmen, tahu? blog apa kamu tahu lah? tahu menghabiskan masa orang dewasa saja. oh? [eh blog, takmo kecil hati, okeh.]

after a few hours, eh salah. a loooooottt of hours lah, menduduki kerusi plastik biru yang langsung tidak bergaya tanpa sokongan kusyen dan sebagainya, telah mengakibatkan bahagian tersebut agak sakit dan lenguh-lenguh. uh uh sungguh kasihan bukan?


* * * * *

baiklah. saya tak mahu menaip dengan lebih lanjut sebab komitmen terhadap insan tersayang harus dilaksanakan. bukan seperti gigih ke apa lah tahu. ini adalah side effects kepada insan yang banyak bagi alasan saiko takleh buat kerja sekolah dekat rumah, jadi weekend harus dipenuhi dengan aktiviti kekeluargaan etc etc, asalkan bukan on laptop untuk buat kerja sekolah. eh, siryes lah bila dekat rumah saidamunira rasa mahu menangis kalau on laptop dan menjadi gigih di depan ibu bapa.

bye. kerja sekolah masih belum siap.

tiada kerja mahu wink wink haih. oh sangat gebon.

p/s: kejayaan hari ini adalah memasak nasi ayam. makin sehari makin berkaliber di dapur. weeewit. ini semua sebab *tukang masak pro tiada di sini lagi. [* merujuk kepada fida & aeeda] - saya kipas anda ni. marilah datang memasak di sini darling. hoho.


eh. sudah pulih. okeh, sudah boleh wink.

wink wink ~.^

5 comments:

miki said...

busy nye dia.. meninggalkan abg blog bersendirian...
=p

gebonic x tggl lak.. ahakss...

Cik feeda said...

wuwu...terasa mcm bangga je.ingt gak korang kt ak. ak tau korang mmg rindu ngan mskn ak.cit wt ayt sdh dan bangga xbole blah...

miki said...

xperlu kot..
igt pajeri terung je.. ahakss...
sbnrnye..fid yg dh xthn nk msk utk kte... tettt

Meooo Comicore Club said...

xde gambr laks... :p

idatazira said...

miki:
entahnye beliau siti fidfid tu mmg xleh blah kan?
;p
tteeett.
klu dia dtg nnt, kite buli dia nak.
suh dia msk, jd bibik kite.
keh keh

fida:
whoooa mstla maneleh lupakan anda lah.

meo:
gambar bukan watak penting.
harap maklum

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.