The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 13, 2009

before taking my bath

hi world. [awal-awal lagi dah bajet hot macam satu dunia baca blog dia]

jika hari dimulakan dengan heart rate yang tak berapa stable sebab ada faculty level proposal presentation di awal pagi, anda harus buat-buat cool. sebab walau apa pun yang terjadi, bare in mind, bahawasanya supervisor kamu penuh kasih sayang terhadap kamu. oh tak faham takpa sebab langsung tak ada menjejaskan hidup kamu pun kalau tak faham lah. [start assuming baby, saidamunira ini messy, serabut, dan mungkin beliau ada gangguan mental sekarang ini]

read this if you really tak ada kerja saja, okay?

for my research, ada banyaaak banyak banyak komponen. dalam super banyak-banyak-banyak komponen tersebut [hiperbola, saidamunira mahu bagitahu yang kerja dia macam banyak sangat lah, maka harap faham] satu daripada intervensi yang akan saya jalankan adalah latihan kognitif. we will suggest our subjects to read al-Quran as part of leisure activity at home.

but then kan, ada profesor ni kan, dia argue.

"Does reciting Quran alone, without understanding what you read is part of cognitive training?"

..tapi beliau sangat mempercayai bermain mahjong berciri sangat cognitive training you.

em, btw, please do not argue. reciting Quran has its own power I think. not only in my thought lah bukan. dalam hadis pun ada. [err tapi tak tahu bagaimana bunyi hadis tersebut, mungkin perlu tanya Dr. Noor Ibrahim yang tolong back up student comel ini masa Q&A session pagi tadi] - oh, kejap-kejap bajet hot, kejap-kejap bajet comel. oh, sukanya sebab ini blog saya, maka saya boleh bajet apa saja.

baiklah pembaca budiman dan budiwoman.

actually I'm totally penyet sekarang sebab lepas seharian postgrad seminar hari ini, saidamunira et al. telah pergi makan angin di samping makan Carl's Jr di MidValley di mana train komuternya sangat pathetic dan mempenyetkan.

perlu pergi mandi untuk tidur yang lena laksana baby comel. assalamualaikum.

wink wink ~.^

3 comments:

amy said...

aha rutin hidup seorang pelajar ye, cik kak.
harapnya ak tak mengalami nasib yg sama nanti
:P

mikichann said...

leh nk ckp blk ape yg dr noor ckp.. smbil wat winkin pelik smlm.. hOhO..
BEST ar dr noor..!

idatazira said...

islami:
tp ble dah lepas rs cm baru abeh final xm.
heheh.
ala, group supervisor kite penuh ksh syg, sedaye upaye dorg tlg defend aku & hasnan smlm, sampai dorg kena sound sbb defend student.
haha

miki:
tula.
mmg cool ah Dr Noor smlm.
cayalah.
siap keluar hadis :D

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.