The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 10, 2009

appreciate people

pi i pe en ay ti nat pe nat.

as I woke up this morning, macam tak dapat terima hakikat lah sebab sudah pagi. ini serupa macam kenyataan gadis tak bersedia bangun tidur sebab mengantuk tak puas tidur. [saya memang suka buat ayat complicated macam ini]

setelah terjaga, saya tarik selimut red riding hood dan menadah tangan tapi mata masih tak buka lagi. saya berdoa supaya hari ini menjadi hari yang baik. tapi lepas tu rupa-rupanya saya sambung tidur semula. kenapa tah gadis ini suka buat perangai selekeh macam itu, dah bangun tarik selimut semula. konon macam innocent, tapi sedikit guilty juga buat macam itu lah.

to make it short, planning untuk tolong Hasnan collect data dekat sebuah clinic di Petaling Jaya tak berjaya. maka Hasnan sangat kecewa [kot], jadi Hasnan proposed pergi main bowling untuk mengubat hati yang lara. hati dia lah lara. hati saya tak lara pun seriously. tapi tumpang kelaraan Hasnan, sebab macam nak menghayati erti challenging dalam membuat research. saya assume hati Hasnan lara sebab dia drive hari ini sampai termati enjin dua kali dan nak terlanggar kereta depan dekat Bulatan Pahang. [pemandu profesional tak patut termati enjin tahu]

oh ya. otw back to faculty, dalam kereta Hasnan, saya telah dihubungi oleh Kementerian Pengajian Tinggi, di mana puan itu bertanya kepada saya, kenapa saya tak reply surat tawaran pembiayaan untuk pengajian ijazah lanjutan. dengan sedikit cool saya cakap sebab saya tak tahu pun saya dapat. rupa-rupanya saya telah terlewat selama dua bulan untuk reply tawaran tersebut. tapi tak apa. saya pujuk dia supaya tunggu saya reply surat tawaran itu esok. [tipu, saya tak pujuk pun. tapi saya tanya macam mana nak dapatkan juga duit itu]. jadi, insyaAllah akan dapat juga.

eh tadi dah kata "to make it short", tapi dengan sengaja pergi menaip panjang. taknak baca boleh berhenti sekarang. saya tak bagi upah apa pun kalau anda baca. mind you.

okay baiklah. sewaktu petang telah pergi bermain-main dekat Times Square dengan Udeq dan Hasnan. mana boleh kan keluar dengan Hasnan saja lah. tteeett. nanti ada orang emo mana bolehlah bukan?. tak tak, kami bertiga-tigaan. and it was entertaining :D.

pada waktu malam pula Apai masakkan spageti. rasa spageti sedap. tapi saidamunira tak berapa in to it pun. sebab memang tak berapa suka spageti sejak sakit perut makan spageti dulu.

okay dah terlebih timing.

serious hari ini hari yang baik walaupun penat.

sempena suatu message yang saya terima malam ini, saya ada a few words to be shared,
appreciate people and be honest.

wink wink ~.^

3 comments:

mikichann said...

sangat betol pd ayt terakhir..
=P
mlm ni byk keluar perkataan -ve je dr dari mulut..
hoo..
xpasal emo terjangkit..

Cik feeda said...

ooo keluar bertiga eh...xpe2..ad org kalah main boling...hehe

eh mcm mana nk ajr memandu klu termati enjin sebyk 3 kali???

yess!!!be honest...

Anonymous said...

2 kali je la enjin stop...

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.