The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 23, 2009

sambil makan nasi lemak

the list goes on.

1. hari khamis pergi celebrate birthday kedua-dua orang tua di sisi saya, iaitu Miki dan Hasnan. oh dan juga farewell party untuk Udeq. kami makan dekat Chicken Hartz Sunway Pyramid, tak ada best mana pun macam ancient time dia dulu. patutlah dekat Times Square punya dah tutup.

2. masih lagi tentang birthday Miki dan Hasnan, to make it short, HasKi. oh. HasKi berasa terharu secara hyper setelah Udeq buatkan birthday cake untuk mereka.

HasKi's birthday cake, by Udeq

selepas makan, saidamunira rasa kita patut bersenam. macam yang beliau buat.
[angkat kaki pun kira bersenam tahu?]

-gambar ihsan dari Facebook HasKi-

3. cerita macam dah tak fresh. jadi kita tukar cerita. -sesi luahan perasaan seorang kakak.- adik-adik perempuan saya memang sangat irritating dan menyakitkan hati. they do not even know what is privacy dan perkara tersebut sangat membencikan. mereka merupakan ancaman terbesar. sebab, semua barang saya di rumah diklasifikasikan sebagai tidak selamat, sebab mereka sangat busy body.

4. saya sedikit emo apabila wireless router di rumah didapati telah rosak. I know, I should keep the receipt. selalunya saya simpan. even resit membeli sabun pun saya simpan dulu. tapi resit router tu pergi mana tah, saya cari tak jumpa. maka, nanti saya perlu membeli router yang baru.

5. saya rasa nak masuk rancangan The Biggest Loser. to date, I AM FAT.

5. I AM FAT because,
saya telah makan sangat banyak makanan yang menggemukkan. emak tak putus-putus memberi anaknya makan di rumah. I noticed I am fat just now when I lost my balance. [saya telah terjatuh secara bergolek sikit pagi tadi on my way back to Plaza RAH. what a shame lah. :(]

6. tapi saya sedang bersarapan nasi lemak + ayam goreng rempah Shazana. lemak. lemak lagi. lemak lagi. lemak lagi. pastu bising gemuk lagi. lemak lagi. lemak dah jadi lemak perut, lengan dah ada lemak ayam, biseps semua dah hilang tinggal lemak. lemak lagi. lemak lagi. lemak lagi.

okay. nak sambung makan nasi lemak lagi sikit dan pergi ke sekolah.

wink wink ~.^

2 comments:

miki ketawa said...

1) sgt xsbr nk dgr gosip adik beradik..
2) gelak smpai tersedu2 bila terbaca anda terjatuh.. benar kah? [OK, kesian pon ade sket]
3)anda tidak gumup lah

Shazleen Hashim said...

tomey nye kek yang udeq wat...mesti tedap kan

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.