The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 25, 2010

Cedric & Edward. errm.

assalamualaikum kawan-kawan.

mari baca cerita saya. tak minat baca boleh buzz off sekarang.

semalam emosi saya terganggu. serius macam bad mood dan sedih di dalam hati siapa yang tahu lah. semalam saya sedih. tapi kalau dibagitahu sebab kesedihan, nanti ada yang beranggapan gadis hilang ingatan sudah transform into gadis obses. eu bunyi macam tak best bukan?

begini. semalam telah menonton Harry Potter and The Goblet of Fire. demi mengisi masa lapang. Robert Pattinson kan was acting as Cedric Diggory yang kacak. Robert Pattinson is Edward Cullen yang kacak juga. kamu tahulah, dalam cerita tersebut, the handsome Cedric Diggory telah mati dibunuh oleh Voldemort kan. lalu tahukah dengan tidak semena-mena, hati gedik saya berasa sedih sekali, sedih sekali itu SO SAD. mengenangkan Robert Pattison tersebut asyik mati dalam filem. maka saya assume dia mati as Cedric Diggory yang kacak lalu hidup semula sebagai vampire kacak bernama Edward Cullen. ok. dah. habis dah cerita emosi gedik seorang gadis. I gadislah. kalau wanita, mungkin tak ada segedik ini. [lust.. o oh. encik Cessna, forgive me.]

* * *

okay. catatan harian gadis sikit. hari ini saya dengan Islami temankan Dr. Sai Das from USA melawat KLCC. just hanging around. had some easy chats. and she treated us with Auntie Anne's pretzels. gedik Skyview tutup hari ni. kasihan Dr. Sai Das tersebut tak dapat naik KLCC.

ok. sekian.

wink wink ~.^

3 comments:

mikichann said...

besfren nmpk.. oho

Nurul Huda said...

no comment psl edward cullen :P

wah2 hanging around nampak!! hihi..

meo188 said...

sy xpernah naik skyview... sob sob sob

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.