The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 28, 2010

CikguJoe

jeng je jeng
sneak preview of my new mozilla firefox yang super canggih. ;p


assalamualaikum.

see, sekarang kalau saya online, Edward, Bella and Jacob akan sentiasa staring at me. with love. wheeeee. :p

maka, dengan ini, siapa-siapa yang Mozilla Firefox dia belum upgrade boleh pergi upgrade sekarang juga. I said sekarang. kalau tak buat sekarang, nanti anda ketinggalan, saya tak bersalah dah sebab informed you already bukan? maka, sekarang Google Chrome tak boleh perasan cantik seorang, Mozilla Firefox pun dah pandai menjaga kecantikan lah. bravo bravo.

* * *

okay, sekarang akan menceritakan tentang ayah. hujung minggu ini, saya pulang ke rumah dengan perasaan happy tapi bukan happy like always. sebab cuma ada emak dan Belle. ayah takda. macam biasa, lagi-lagi bawak budak bola sepak pergi lawan bola. I thought ayah akan pulang sangat lambat, maka tak akan jumpa ayah these two weeks, sebab minggu depan ayah akan pergi Kedah pula. lantas, saya mengambil keputusan untuk merindui ayah. [hahahaha kenyataan ini macam sungguh wow. ;p]

tetapi, fortunately, ayah balik tengahari tadi. dan yaaaaay. [ayah balik,, ida poluh yah, nak mandi] <--- ini skrip once upon a time, kalau ayah balik kerja saja akan kejar ayah untuk mandi. hehehh, comel tak comel tak? comel kan kan kan? ;p

tak tak, walaupun masa ayah balik tadi saya memang belum mandi, tapi tak boleh buat kegiatan seperti dulu tu, okay. point is, ayah telah membeli helicopter control. dan balik-balik saja ayah terus excited main helicopter control tersebut [macam helicopter Sinyu kawan Giant tu]. ternyata ayah sungguh comel sebab masih mempunyai permainan sendiri di kala usia 57 tahun. :D my daddy cool, kan? maka, petang tadi ayah bermain dengan riang sekali. hei, seriouslyy.

tadi tak ambil gambar heli tersebut, sebab camera takda bateri. itu semua gara-gara Belle yang self obsession kot sebab asyik ambil gambar sendiri. pelik tengok adik berperangai sebegitu.

itu sahaja. dengan ini, saya ucapkan selamat malam. semoga esok lebih baik untuk semua. jangan lupa doakan emak dan ayah masing-masing [buat tangan nasyid].

oh, cikgu Joe tu ayah saya lah.

sekian.

wink wink ~.^

3 comments:

mikichann said...

malas mandi smpai malam
@_@

Cik feeda said...

cikgu joe yang cooool...

Nurul Huda said...

skrip "ida poluh" yg aku dgr cam "ida poyo" masa anda bercerita dpn lif smlm hehehe.. longlife cikgu joe!! hehehe.. :)

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.