The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

the accident & the love.

assalamualaikum.

as mentioned, ScarlieRenesmee itu nama kereta sebenar telah dilanggar oleh orang gila. serious dia adalah gila, sebab orang gila saja memandu macam tu. dan orang gila supposedly tak boleh memandu sesuka hati. ya. saya emo ni, takkan tak paham.

I am now blogging. dengan emo-nya. instead, ayah sedang cuba membetulkan anggota kereta yang cedera dilanggar tersebut. gigih betul ayah. balik-balik je terus dapat bad news, letak barang dan terus merawat kereta. tapi tengok macam tak berjaya tu. ayah cakap nanti maybe hantar kat workshop.

sewaktu kejadian, I was hyperventilated. gebon. tapi tak hilang fokus. terus ambil telefon bimbit dan menaip nombor plat kereta orang gila tersebut. [macam konon-konon nak pergi report polis, sebab orang gila tu tak berhenti] bunyi dia sangat scary tahu. saya berdoa berdoa sambil gebon supaya kereta tak cedera parah. tapi berpandukan bunyi perlanggaran macam boleh blah. sebaik tiba di destinasi, terus bersyukur sebab kereta tak kemek. tapi bahagian depan bengkok sikit dan tepi dia calar. side mirror calar sikit.

oh ya. untuk yang tak tahu, setiap hari Jumaat, saya memandu pulang dari KL ke Kg. Semerbok. tapi transit dekat Seremban. sebab err. Seremban ada kasih sayang.

serious tadi lepas keluar plaza tol Senawang dah sms dekat kasih sayang tersebut, rasa macam nak terus balik rumah lah, malas nak berkasih sayang. tapi lepas tu telah terambil keputusan untuk pergi berkasih sayang jugak.

maka, ambil kamu. [eh cakap "amik kau" versi sopan]. otw to destinasi kasih sayang, accident pulak.

btw, tadi berkasih sayang secara adik beradik. kami makan dekat A&W Taman Tasik Seremban dengan adik beliau sekali. dan tentunya topik perbualan mereka adalah kapal terbang. takpa. saya redha. ini kan pendedahan awal.

mereka sibuk bagi tips. kalau naik kapal terbang, seat yang paling belakang adalah yang paling selamat. baiklah baiklah. saya ingat pesanan bakal keluarga.

ok. sekian. boleh wink walaupun emo.

wink wink ~.^

2 comments:

cikmune said...

tapi belakang bukan dkat ngan jamban yang harum semerbak ke sekda? he he heeeeeeeeeeee... sebab bau yang harum tu membuatkan kita alert ke dia selamat? =x

idatazira said...

kat tengah ade tangki minyak.
kat dpn, kalau die jatuh, dpn jatuh dulu.
so, walaupun blakang ade tangki najis, die masih selamat.
:D
begitulah kisahnye

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.