The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 13, 2010

tear drop on my tomyam

dear people.

Adamaya dah habis. hari ini saya menonton Adamaya bersama Cessna dekat kedai makan. beliau ajak menonton di rumah beliau, tapi saya menolak secara gebon sebab saya hipersegan mahu menonton tv pada waktu maghrib di rumah yang ada ibu bapa beliau. jeng je jeng. and you know what. something weird happened..

malu nak bagitau. puas control dah, tapi termenangis pulak. lepas tu Cessna ketawakan saya. and even encik kedai makan pun joined Cessna. kamu pun boleh ketawakan saya. sebab lepas saya termenangis, saya pun mengambil keputusan untuk mentertawakan diri sendiri. [perlulah cover, bukan?] btw. memang rasa macam apa entah apahal tah hati lembut secara tiba-tiba. sungguh boleh blah.

anyway, it was a good drama. Cessna kata, moral of the story, restu ibu bapa sangat sangat sangat sangat penting dalam sebuah perkahwinan. I want that blessing too.

ok. tukar topik.

pada hari ibu, saya menyambut hari emak. saya cuma belikan kek, tapi gambar malas nak upload sini. emak makan kek sikit je, yang makan banyak ialah pembeli kek. well, you know me.

disebabkan saya penat, entri habis secara mengejut.

oh ya, esok bakal pergi ke Jakarta. InsyaAllah.

bye bye.

wink wink ~.^

1 comments:

Nurul Huda said...

aku bergenang2 dah mata time maya flashback masa after baca surat adam..hoho..
nway havva safe journey!

p/s: souvenir jgn lupe..hehehe

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.