The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 23, 2010

sekarang

assalamualaikum.


sekarang telah menjadi socially awkward sikit. see. sekarang, terminologi tersebut semacam menjadi kegemaran. mungkinkah kerana 'flight delay' telah membuatkan saidamunira patah hati? we'll see. gelak hahaha sikit. hahaha. [supaya entri menjadi lebih friendly, kalau tak orang ramai membuat andaian saidamunira sedang bersedih].

sekarang semacam manjadi dewasa yang sangat tak minat main facebook dan sebagainya. facebook dilihat sebagai tempat attention seeker mencuri perhatian. hahaha lagi. tak adalah. itu hak peribadi, bukan? em. sebenarnya semacam meluat kerana dekat facebook traffic tu asyik dilalui oleh orang yang suka komplen sana sini.

memandangkan sekarang adalah bulan percintaan, saya ingin memaklumkan bahawa saya ada temujanji dekat HKL pada anniversary kami [gedik. biasalah tu.] for thalassemia screening. disebabkan you-know-who adalah carrier, maka beliau menjadi concern. hakikatnya, saya rasa tak ada. tapi haritu doktor tulis dekat kad saya "suspected and need further investigation" dan kemudian, darah saya diambil lagi untuk analisis. malangnya, pada hari anniversary kelak, saya macam tak dapat mengetahui keputusan tersebut kerana kad tersebut hilang. emo di situ. outpatient takda record lain ye, kalau kad hilang, you need to start from scratch. membazir darah haku dua tiub. takyah cek pasni.

lagi. sekarang saya tak pandai berbahasa. ayat yang saya bina lebih cenderung kepada percintaan. sebab itu saya tak berapa pandai buat entri cantik kalau bukan tentang percintaan. ya. saya lupa nak pesan sediakan baldi sebelum nak muntah.

akhir kata, saya sayang ramai orang. sebab itu saya penuh dengan kasih sayang.

sekian, harap baldi dicuci bersih selepas digunakan.

bye.

wink wink ~.^

4 comments:

udeq said...

ok, i terasa, sbb i fb addict.. but all in all, ade i kesah?? hik3.. :P

cajAzhari said...

hahaha..
mungkin mereka rase fb adelah medium yg pantas utk mentranslatekan rase..kate lama sosial..hahaha

asik bln cinta jeeee..nyampah!!

cajAzhari said...

#laman

idatazira said...

wekkkkkkkkkkkkkkkkk
bulan itu, bulan cinta :p

ok. dah penutup bulan cinta pun.

udeq, ko bukan seperti yang dimaksudkan dengan individu attention seeker kat fb tu.
wuhu

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.