The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

the-I-do-Tuesday

assalamualaikum all.

memandangkan the fiancee mendakwa saya adalah bijak [ehem], maka kejap lagi saya akan membentangkan hasil penyelidikan saya secara bijak. macam mana kebijakan tersebut, anda pun tahu, iaitu takyah gebon.

aha. ini mesti lapor. Ahad yang lepas, ibu bapa dan adik beradik pergi membeli belah. Saidamunira takmau ikut, banyak kerja sekolah nak buat katanya. tapi emak cadangkan, duduklah buat kerja dekat rumah. tapi saya tidak termakan cadangan emak. lantas menjadi lebih cerdik kononnya pergi ke Secret Recipe Senawang, buat kerja secara berkeluarga dengan the fiancee [eh eh]. heh. dengan itu, maklumlah, kerja pun tak berapa jalan. meja asyik goyang-goyang lepas tu the fiancee buat muka sour dia sebab fiancee dia adalah gangguan.

selain itu, akibat tak mendengar kata emak yang menyuruh pulang ke KL pada hari Isnin instead of Ahad, saya telah menerima akibat terlepas menonton Junior Masterchef finale. it's okay baby. nanti boleh qadha' weekend ni, dengan harapan tak terlupa memberi amaran kepada adik supaya jangan bagitahu saya siapa pemenang. kalau terlupa, habislah, hilang nikmat.

dengan itu, saya akhiri dengan ucapan, enjoy life, dengan cara yang skema. err.

p/s: I do love you.

ok, bye bye bye.

wink wink ~.^

0 comments:

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.