The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 10, 2011

specs and confidence.

assalamualaikum all.

I lost my specs after my engagement. sungguh sedih. tetapi lebih sedih bila pakai specs baru rasa macam dia terlebih sifat. not fit my face. sila rujuk gambar di bawah:

specs yang sungguh sedap dipakai tapi terpaksa membina keyakinan diri kerana berasa sungguh makcik. it is BIG. aaaa cemana bleh terpilih frame yang iniiii.

disebabkan kesedihan memakai spec baru, saya pergi jog dekat Tasik Titiwangsa atas saranan the fiancee. with Diana [p/s: she is normal, not OCD anymore selepas bercinta. hee]. tapi tak pakai specs sebab belum dapat membina keyakinan diri pada waktu tersebut. after jogging, I came back to normal, alive, walaupun specs itu telah makan 1/4 nyawa saya. hiperbola.

pada waktu malam, saya telah mencuba kembali untuk membina keyakinan diri dengan memakai specs itu sambil berjalan-jalan ambil angin dengan rakan serumah. we went to KLCC. snapped few photos.

Azizah anak Malaysia

Kak Tikah, saya dan Liyana pun anak Malaysia.

see, tiba-tiba ada Kak Tikah. beliau datang melawat, ada gathering dengan coursemates beliau in KL, she'll be staying with us for 3 days.

Kak Wan the driver, seriously the driver. sebab itu gambar dia tak ada. hehh. selepas membina keyakinan diri dengan specs tersebut di KLCC, kami pergi ke pasar Jalan Raja Alang membeli ikan, ikan dibeli bersama ayam; malam ini kami nak buat makan-makan, supaya tetamu boleh makan banyak yam yam. sekian dulu pantun saya.

Liyana berasa terhibur dapat membeli bawang.

ini siput sedut. sekadar hiasan.

I love my life, tak terhingga. I treasure everyone in my life. selain itu, saya juga tak sabar menunggu hari esok untuk bertemu dengan the fiancee lagi. selepas esok, blog akan kembali bergenre percintaan. harap maklum :p

can't wait for tomorrow. cantwait cantwait cantwait cant waittt.

wink wink ~.^

0 comments:

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.