The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 23, 2011

Flora Kafe

Assalamualaikum people around the world. Fuh lamak. Sekarang blog menjadi semakin global sebab ada reader dari Detroit, Michigan. :p

Hari ini karangan bertajuk Flora Kafe. Flora Kafe terletak dua jengkal dari Plaza RAH, iaitu dekat AmpWalk, KL. Ramadhan buffet costs MYR43 per head. Berbaloi. Siapa nak pergi, boleh ajak saidamunira lepas tu bolehlah belanja dia. Boleh dapat pahala banyak sempena bulan Ramadhan. Promosi tidak tertakluk bulan Ramadhan saja. Bila-bila pun dialu-alukan. Hehe.

Saidamunira sakit perut, selain itu beliau belum solat Zuhur. Sila rujuk rajah untuk keterangan lanjut. Cekidout cekidout.

Keanggunan kedai ini memang terserlah, membuatkan saidamunira berasa ingin berkahwin di sini, tapi sedar diri. Hehe. Itu adalah Azizah sedang berlakon sebagai tuan kedai dengan ucapan "Datanglah ke kedai kami".

Di luar kedai, Azizah berlakon sebagai tukang urut pula.

Bergambar dengan adik-macam-diva ini, taktau nama dia apa, tapi boleh panggil dia anak buah Aunty Molly, sebab ada terdengar dia panggil Aunty Molly, Aunty Molly.

Makanan yang dihidang secara buffet juga sedap. Saidamunira makan tak banyak sangat lah pada hari kejadian. Nafsu terkawal. White rice dengan bermacam-macam lauk. Ada nasi kerabu juga. Mi udang, rojak dan juga laksa Johor. Dessert pun ok, tapi saidamunira tak ambil semua. Kan dah kata, nafsu terkawal.

Ini si comel bersama Kak Wan. Akhirnya Kak Wan ke udara. Hehe.

Ihsan google image.
Gambar deco perkahwinan yang tetiba bukan?. Flora wedding Marion Caunter ini macam sama dengan Flora Kafe. Memang sama pun sebab Flora Kafe tu dengarnya memang wedding planner MC and SM Nasa.

Sekian dulu. Bye bye. Begitu bermoral entri kali ini, semua gara-gara sakit perut.

wink wink ~.^

3 comments:

Nurul Huda said...

weh, sape reader dr Detroit tu? suh die contact aku sian aku belum ramai sgt kawan!hik3.. :P

by the way, AmpWalk tu katne?? asal kite tak penah pegi pun kafe ni.. baru bukak ke????

idatazira said...

sapentah.
hehe.

ampwalk kat jln ampang.
dr jln tun razak tuh, masuk ke jln ampang, kejap je dah sampai, dekat je.
itula, ni pun kak wan yg suggest ritu

@kutopsecret said...

salam kenal..
sedang menggogle flora cafe..
kuar entry awk...
ok saya follow awk...
selamat follow kembali..

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.