The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 7, 2011

Momentum

Assalamualaikum.

I've been thinking of time. Betapa perlu ingat lima perkara sebelum datang lima perkara. Sekarang perlu ingat waktu lapang sebelum datang waktu sempit. Em. Rasa macam dah sempit sikit dah, tapi ciri-ciri keinsafan belum intense. Sebab asyik rasa I can handle things efficiently when I'm in a rush. Hmm. Setiap kali itulah akan terbayang muka mommy yang serius memang comel tersebut. I need momentum. Please please momentum. Come to mama. Anak saya nama dia momentum. [?]

Dua hari lepas telah makan malam di Restoran Haslam, dekat dengan Hospital Tawakal. Went there with Hasnan, Diana and her fiance, Ganu. Saidamunira telah makan nasi goreng ikan masin tapi berasa cemburu dengan mi bandung Hasnan dan Ganu yang sedap. Paw Hasnan satu suap. Maka telah berasa lebih cemburu apatah lagi Hasnan makan dengan penuh bergaya menyebabkan perasaan cemburu semakin menjadi-jadi. So, what we should do kalau cemburu begini ialah, habiskan nasi goreng ikan masin, lepas tu bungkuslah mi bandung! Heh heh.

Perkara sama telah berlaku di JM Bariani House Wangsa Maju yesterday dengan Diana dan Hasnan. Makan makan makan, sampai request nasi tambah. How big my tummy is. Em. However, I am a cute monster still, baru timbang tadi, my weight is 44.3 with baju kurung. Ini sungguh memberansangkan, di mana berat badan sewaktu bulan puasa dengan baju kurung adalah 45.7 kg. Weeeehu. Terus berasa akan meneruskan misi makan banyak secara gembira. PEACE!!

BTW, thank you to Hasnan and Diana for your treat. Kali ini betul-betul farewell dengan Hasnan. And today, I am alone at faculty and great things happen. First draft paper seterusnya telah pun siap, semua sebab Saidamunira tidak ada kawan untuk bermain-main lagi. Haha. Momentum anak saya itu barangkali telah pulang ke pangkuan. Takmau malas lagi. I'll be good, hardworking and pray for my friends' success. Eh doa untuk diri sendiri tak lupa.

Ok, sekian. Hari ni gua serius tahu.

wink wink ~.^

0 comments:

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.