The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 8, 2011

Sleepy day

Assalamualaikum.


It's better not to talk when you don't have anything in your mind. Er. Tapi, it's better you make an entry when you have lots of lots of lots of thingsSsS in your mind. Tahukah yang saya sedang mendewasakan otak. I make my cute brain suffer today, iaitu dengan berfikir kerja sekolah banyak pastu buat kerja sekolah sikit. Aaa. Aaa. Aaa.

Ini semua akibat saya tak ingat lima perkara sebelum datang lima perkara. Masa sempit dah datang. Tapi sebab saya hidup, oleh itu saya akan ingat masa hidup sebelum mati.

Adakah benar saya akan menjadi orang yang berguna kepada masyarakat, bangsa dan agama? Heh. Itu yang saya keliru. I am broke. Berasa loser sekarang menjadi student. Mata duit $_$. Saya nak duit $_$. I have things queuing in the list to buy and pay.

I feel like sleeping, I live my life today with this feeling. Buat kerja sekolah sikit pastu rasa nak pengsan. At last malam tak sentuh kerja sekolah sebab sibuk menjahit. Jadilah wanita yang tahu menjahit, kalau seluar tunang atau suami koyak, nescaya anda akan menjahit dengan penuh kasih sayang, walaupun tertekan kerja sekolah banyak. Kalau tahu menjahit boleh berbakti kepada suami. Berbakti kepada suami dapat pahala. Tapi saya bukan berbakti kepada suami. Ok. Not yet.

Beginilah hidup sebagai student yang bosan. Saya keliru. Kenapa setiap kali saya berasa bosan ramai sangat yang cakap saya bertuah. Adakah saidamunira tak bersyukur?

Please don't be.

Allah knows best.

Sekian.

2 comments:

Nurul Huda said...

bersyukurlah bosan2 pun anda di rumah, daku?? huhu.. rasa mcm nak balik bln 12..hurmmmmm~~~

idatazira said...

BALIK! BALIK! BALIK!
hihihi balikla, jom pi sogo.
hehe

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.