The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 29, 2012

T_T

Dear diary. [Heh poyo diari tapi menjadi tatapan umum.]

Malam Jumaat yang lepas saya telah makan malam bersama you-know-who di rumahnya. Sambil tu study Bio. Betapa ilmiah sesi makan malam. Selepas makan, kami menjenguk tuition office, macam biasa. Kena berlatih dari sekarang, demi masa depan keluarga. Selepas itu bersiar-siar bersama you-know-who. Semua sebab he requested me to spend the night together sebab Sabtu dengan Ahad dia kerja. Ecece.

Semalam dan hari ini beliau berkhidmat dengan MHS, [free labour] tetiba dah sampai Subang sebab takci naik heli. Hari ni pun sama. Maka, saya telah mengalami perasaan yang sedih. Lagi dia passionate dengan kerja, lagi saya berasa loser. :p

Agaknya sebab dah nak kahwin, start dah mengimbau kenangan lalu. Kenangan main chess sama-sama dekat SR, dekat depan lobby hotel, dan semestinya bila queen saya kena makan saya give up takmau main lagi. WUWUWU T__________T dah lama tak det dengan beliau. Mentengok wayang apatah lagi. Apakah ini semua simptom penuaan?

I miss him. Ouch. :'(

Oh ye. Saya pun agak kecewa hari ni sebab nak pergi fitting tapi Kakak Andam tersebut dah chow sinchi pergi AJL sebab nak pi mekap kan artis untuk malam ni. Hmmm.

Okla, baik saya pergi sambung my poodle project. Sekarang dah rasa tak sabar nak kahwin.

Kecewa serta emo. Bye.

0 comments:

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.