The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 11, 2012

A date :D

Assalamualaikum semua.

Hari ini saya pergi jalan-jalan dengan tunang saya sebab malam tadi saya emo. Nak kahwin emo tak henti-henti pula :p Hihi. So harini det bersungguh-sunguh sambil beli barang kahwin!

Pagi tadi tunang saya yang baik hati dan comel kidnap saya dan belikan Kabsa Chicken and chicken kebab dekat Saba Restaurant Cyberjaya. Lepas tu dia ajak makan piknik-piknik dekat Alamanda. Kabsa and Kebab tu memang terbaik. Saya cakap dengan the fiance, kalau dia pergi lagi [
dia selalu lunch dekat situ sebab tak jauh sangat dengan MIAT], compulsory bungkuskan kebab dengan Kabsa Chicken. Sedap sangaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttt sampai sekarang pun tak puas lagi.

Maybe det terakhir, pasni jadi suami. Yeaayyy!!

Ini gambar semalam. Our sister [smkAp], Wanik weds Syafee. Boifren dapat masa study kat US, sekarang dah jadi husband.
[p/s orang yang kat US tu, sila ambil tindakan sewajarnya. Hihi]
She was soooo gorgeous indeed. Baju dia pakcik dia yang jahit. Wallaaaa.

Actually family house Wanik ni sederet dengan bakal rumah tangga kami dekat Lavender. Oleh itu, semalam lepas wedding Wanik, bakal rumah tangga dah kena ambush dengan kawan-kawan. Bagus jugaklah sebab diorang ramai-ramai solat jemaah dekat rumah kami. :D

Sebab penat kot semalam, dengan wedding, dengan kawan-kawan datang rumah, pastu pergi temankan bakal suami pergi fitting baju, lepas tu cari barang dekat JJS2, lepas tu the fiance nak belikan sesuatu untuk saya pastu emo pastu nangis terus. Pastu duduk-duduk pastu balik, mandi pengsan. Sebab tu harini bersemangat sangat pergi det kat Alamanda. Hihi.

Alhamdulillah. A step closer to womanhood. Good luck to myself.

I love you saYYYang!

wink wink ~.^

1 comments:

Nurul Huda said...

aku confuse sikit, words in blue tu ditujukan kpd aku ke? hahahahaha :P

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.