The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 30, 2012

Selamat hari raya

Assalamualaikum.

Selamat hari raya. Ucapan berciri lambat laun. Terimalah seadanya.

Orang-orang beriman [;p]  berhari raya secara sibuk. Malaysia tour telah berjalan lancar. Beraya ke Terengganu-Kelantan-Kedah-Perak merentasi ranjau onak duri [lah sangat] melalui lebuhraya yang wujud di Malaysia. Jakun tak boleh cakap, sebab bila lalu West-East highway ternampak signboard 'Awas Gajah Melintas'. Kenangan dicuit makhluk halus pun tak boleh lupa. Ambil iktibar lain kali kalau suami memandu takyah tidur. 

Sangat lama tak blogging sebab I have nothing to share [lah sangat]. I takda mood. Semua takda lah katakan.

Beraya bersama suami ibarat dating seharian. Bermusafir di hari raya. Sana sini semua singgah. Yang best sebab first raya di rumahku syurgaku. Hihi. 

Beraya di rumah sendiri pula sungguh thrill. Terima kasih kawan-kawan yang datang. Dapat juga peluang menyelami kepenatan emak kalau kawan-kawan datang beraya. Womanhood mengajar erti raya sebenar. Dapat suami yang socially-active juga akan lebih mendewasakan.  


Bercanda di tepian pantai. Kuala Ibai, depan rumah Tok Ngah.

Ini semua simptom penuaan. Blogging dirasakan sungguh bosan. Huahua. Atau ia disumbangkan oleh faktor lain? We'll see. Later mungkin boleh share bila saya berminat untuk share. Penonton blog di luar sana yang terpilih mungkin sedang beranggapan saya membuat statement poyo di sini. Tengoklah bila boleh tamatkan spekulasi. Bila ada mood. 

Ok. Bye. :p

wink wink ~.^

1 comments:

Nurul Huda said...

ye2.. faktor lain!!!! heheehe.. bolehlah buat press conference! :D

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.