The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 27, 2012

We Need The Strength

Assalamualaikum.

The weather. It's not kind to me. Bukan. Saidamunira yang mengada. Suami cakap, isteri dia kena jadi isteri perkasa. I am trying.

Disebabkan kalau mentulis blog ini saya akan rasa nak menangis, oleh itu saya sedang cuba mentulis dengan laju. Supersaiya on the way.

I hope for all your prayers. Doakan supaya urusan kami mudah. Bukan senang nak berdiri, apatah lagi berlari. Kenalah belajar berpijak, kadang-kadang terjatuh, luka, sakit dan berparut. I am striving here, to make a better living, family and even learning hard to be a good wife. Suami cakap, saya kena sacrifice a lot of things, and we pray that one day, our life will be better.

I love my husband more and more. My love for him grows everyday.

Alhamdulillah.

2 comments:

Nurul Huda said...

memang susah jadi perantau tapi yakinlah semua halangan ni ujian untuk jadikan kita lebih kuat. No worries, our Rabb is near, very near to us. Remember this: "Indeed there is relief after hardship" Al-insyirah. Tu janji Allah. :)

p/s: marilah sama2 kita hadapi ujian dengan senyuman, buka hati sbb dr setiap yang kita lalui Allah sedang ajar kita sesuatu yang baru. wachaaaaaaa!!!! hehehehe...

SiS NaD said...

Salam Puan Sekda...

Apa2pun jangan berhenti berdoa... Moga dipermudahkan semuanya... :)

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.