The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 16, 2012

Rainbow :)

Assalamualaikum.

Petang tadi selepas Asar saya telah membuat onar kerana memeranjatkan suami, akibat saya jakun tengok rainbow. WTHehh. :p My scream was like something really dangerous happened! Sorry mypumpkin.

Saya sedang membaca newspaper di atas katil sambl tengok tingkap. Kejap-kejap tengok. Takut snow turun, I reallly wish that it won't come, please please please. Tetapi setelah mentengok kali ke berapa entah, saya telah diperanjatkan oleh rainbow yang sangat big big and bright. Makanya, saya jakun. 



Btw, this is my first time revealing my neighborhood view from my bed. Tepi bed ialah tingkap. Pls enjoy :p

The view from my window, the blue car on the right is our car, tapi belum boleh guna secara legal, kadang-kadang je naik kereta pergi kedai. Tak beli insurance lagikkk.

And in case you miss me and the baby :D

I always love rainbows. Tengoklah kat once upon a time atas tu kan ada rainbow, kat lilypie itu pun kes sama. Full of colors, I wish that is about my life :D 

Sekian. wink wink ~.^

Thursday, December 13, 2012

Happy December :)

Assalamualaikum.

Hihi. Saya tidak sibuk pun tetapi amat malas ke blog kerana hari-hari kan duduk rumah pastu masak masak masak. So heaven. Tiap-tiap hari, so takkan nak update harini masak apa secara tiap-tiap hari, bukan?  

Di sini ialah gambar dua minggu yang lalu semasa berjalan-jalan di Eastville Park. Dekat dengan rumah, tapi nak sampai ke sini tengahari pun boleh frozen. Hua. The green view is very nice, indeed. Tetapi aktiviti kesukanan suami tak dapat berjalan lagi sebab belum beli kasut jogging. Ramai budak main bola sepak kat sini, mungkin cita-cita nak main untuk MU kot. Pakai baju merah. 

Ini ialah saya dan Izzat the Gunners. Hek. Arsenal, pls keep it up, baby!
Winter coat ini masih boleh dibutang. Itu saja bukak bagi baby bernafas. Hekk :p

Ini ialah hubby yang frustrated tak dapat main bola. Last week beliau dah pergi main futsal dengan kawan-kawan beliau kat sini, tapi katanya.... main dengan budak Pedas lagi best. Rindu kat Sidek agaknya. Hihuuu

Serius ni mentenung budak main bola.

Dan ini ialah pose suami isteri dengan pemandangan housing area on Fishponds Rd. 
Best lagi Lavender Ht, Jln Seberang Merbok dan juga Tmn. Panchor Jaya, sebab....... sebab saya homesick. 
Tapi tak nangis tahu. 

Oho, last weekend saya berhujung minggu di rumah besar Hafiz Mustafa dan rakan-rakan di Horfield. Together with adik-adik girls Univ. of West England, aktiviti memasak kek coklat dan makan malam. Tapi sebab saya mengandung kan, semua kerja pun tak dibagi buat, spoil brat lah duduk dengan diorang. Maka telah menggoyang kaki dan makan saja. Gambar tak ada sebab tak keluarkan kamera, dah diorang semua sibuk dengan DSLR masing-masing, maka saya takyah sibuk keluar camera. :p Hiks.

Sekian. Itu saja setakat ni. Kalau rajin, kita bertemu lagi di lain hari. 

Oh ya, suami comel saya dah lulus two modules. Congrats, love. Nanti kita makan banyak-banyak lagi, ok. Love you forever. :-* chuuu

wink wink ~.^  

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.