The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 26, 2013

My family grows

Hai blog. Hai pembaca blog. Mestilah telah bosan setelah datang ke blog tiada entri baru [hahaha siapa tah datang tengok blog dia :p]. Sejak bergelar ibu (mithali), saya telah menghadap anak hampir setiap masa. Lagipun kalau tak hadap anak, nak hadap siapa lagi. Kerja tak ada. Masak takyah sebab parents in law ada kat sini, mengemas apatah lagi. Terima kasih semua atas kasih sayang yang termelimpah tersebut walaupun parents in law tak baca blog, ucapan sedemikian is harmless. Bukan?

Oyya, saya telah berkakak ipar sekarang. Anda ada? Haha. Saya telah mempunyai abang ipar, kakak ipar dan juga adik ipar. Complete set it is [wah berlagak]. Terima kasih tuhan sebab menjodohkan Angah dengan KakakPowerPuff tersebut iaitu aweks dia sejak azali. Heh. Tak sia-sia pergi det senyap-senyap sampai Penang. Kehkehkeh.

Anyways, I wish congrats to both of you. Selamat menonton gambar yang saya curi dari fb abang saya. Sewaktu saya nikah dengan my hubsLovelove dahulu tidak membuat aksi ini kerana suami saya pemalu. Bayangkanlah, orang sekeliling and the photographer puaslah "cium dahi, cium dahi" berkali-kali, the hubsLovelove itu tidak mengendahkan dan telah berlakon tidak mendengar arahan tersebut. And yes, pengantin perempuan yang gedik [that's me] telah muncung kejap sebab suami tak sudi cium [kehkeh loser]. Suami saya pemaluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Angah and Kak Ajimma
Setelah emak dan ayah bercucu tiga, semua pun lelaki, pehni cucu pempuan lak ah.
[kikiki]

Bahagia selamanya hendaknya.
Amin, ya Allah.

with love,
Ida
Izzat
and
Rizq

wink wink wink ~.^

0 comments:

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.