The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 7, 2011

emosi tau sekarang

I was a little bit lifeless this week. atau boleh juga kita panggil lame. you can call me lame this week. next week dah tak boleh. sebab next week kena bersemangat. ok.

it's Thursday baby! it's 7th April. I've been dragged into emotions. emosi iaitu rasa nak makan orang. [eh itu kira emosi atau nafsu kah?] takda mood. lepas tu rasa nak mengamuk. jerawat keluar pun rasa nak tumbuk muka sendiri.

one of the reasons is pegASUS. I am using it now. terasa macam baru lah bukan sebab sekarang tengah sibuk install YM. tapi serius rasa sedih sebab a few ASUS softwares had gone. sedih. sob sob. sedihlah ni seriussss [saya gadis kasihan :'(]. hari tu saya mana sempat nak bye bye ke apa, tengok-tengok pegASUS dah pening. semua Vampire Diaries punya pasal. too dangerous kalau addicted tengok series macam ni. boleh membawa bencana kepada laptop. pity me.

next reason is, I want Pizza Hut. I want a date with Cessna as my boyfriend. kalau tak dapat date sebelum 17 April saya rasa macam terkilan sebab tak merekodkan saat-saat akhir sebagai boyfriend [boleh blah sangat lah sebab tu bukan]. ya, tak masuk akal. haha. sebenarnya nak Pizza Hut. orang lain macam tak boleh diajak makan Pizza Hut pun.

oh pasal Pizza Hut. tadi sebab emo, serius rasa nak mengamuk. tengah emo baik takyah kacau saya. contoh terbaik ialah, jangan contohi Hasnan. orang dahlah sedih dan berasa loser kerana pegASUS tak seperti dulu kala. beliau serius mengganggu emosi. macam takda simpati. ish. emosi haku. tapi dah dimaafkan dah. tapi bukan sebab Hasnan offer free bowling and Pizza Hut. sebab saya baik hati dah, sebab saya dah nak 24 tahun. [p/s to Hasnan, tak belanja Pizza pun aku maafkan kau dah sebab kau tu memang jahat, aku paham dah. hoh. :p]

selain itu, saya menunggu sepucuk surat yang dikatakan akan sampai minggu ni. tapi takdak pun. ughhh.

reasonable bukan kenapa saya beremosi. tapi takpa. pengubat emosi minggu ini adalah membuat hantaran. heee.

sekian terima kasih. agaknya dah nak cukup cycle 28 hari.

bye bye.

p/s to Cessna: you, I want Pizza Hut more than I want you. weks.

wink wink ~.^

2 comments:

nurulhuda said...

blk dr Ppukm td aku nampak kasut korang kat blk mommy saje aku nak buat keje dlu sikit baru nak gi borak ngan korg, tak lama pastu hasnan duk menjenguk blk aku, aku tny ko mane die kate ko da blk.. aku kate awal la plak? lalu hasnan menjawab ko merajuk sbb dia mengutuk2 PegASUS ko, aku baru ingat nak ajak ko shopping terus tak jadi.. hasnan ni mmg tau!!!! hohoho :P

idatazira said...

haha ntah, tadi aku berase sungguh tak sedap badan, boiling point mcm rndh, dah warning hasnan jgn cakap ngan aku dah.
haha.

takde apelah, ok je :p
besela tu, sbulan skali emo.
hehehhh

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.