The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

1st March at UKMMC, good bye intervention

I am now posting this in UKMMC.


yeah yeah yeah.

data collection for my research is officially finished. hoyeh hoyeh. :D

intervensi selama 12 bulan telah berakhir. dengan jayanya atau tidak kita tengok lepas analisis data nanti ok. buat masa sekarang, perasaan yang ada cuma sakit perut sebab lapar. kering tekak, pipi lenguh sebab banyak sangat cakap dengan subjek hari ini. well. tak apa lah. to be a dietitian, you HAVE to love to talk. maka, kalau saya banyak cakap, anda kena faham, dietitian memang banyak cakap. macam saidamunira.

oh ya. bukan sebagai dietitian saja. hari ini ada sikit macam clinical psychologist. sikit saja, bukan banyak. banyak cakap sebab kena administer punya banyak cognitive test terhadap pakcik-pakcik subjek tersebut. bukan subjek saya punya pakcik, tapi subjek tu saya panggil pakcik. boleh faham?

tengoklah. banyak saya tulis. kalau buat blog kena post suara saya cakap banyak, mungkin entri ini tak ada banyak semacam ini. sebab seriously I tell you, saya penat cakap. nak balik ke fakulti kena ambil semangat dulu sebab saya belum makan apa-apa pun sekarang [
sekarang pukul 1.05 pm]. kasihanlah pada saya, kena angkat barang berat pula tu. siapa tak kasihan memang tak ada hati perut. cacatlah tu pendek kata.

ini. kalau anda kata ringan, memang anda taktau pun berat dia macam mana sebab anda tengok gambar saja. sebenarnya, sangat berat. uhhhhuhhh.

rasa macam hypoglisemia sikit ni sebab lutut saya macam trembling. bukan itu saja, malah sedang hypotension. kalau saya angkat barang-barang tersebut kejap lagi, andai kata saya terpengsan, saya redha sebab ini kan masih di hospital. mungkin tak akan menyebabkan kematian sebab A&E dekat saja.

baiklah semua. seorang kakak staff clinical trial secretariat telah pun menyoal saya, apasal saya tak balik lagi. maka saya pun cakap, saya sedang ambil nafas nak angkat barang berat, sebab saya sedang kekurangan tenaga. uh. tapi tak berjaya. kakak tersebut tak menawarkan diri untuk menghulurkan bantuan pun. jadi, saya pasrah.

SEBENARNYA SAYA LAPAR SANGAT. :'(

berharap saya gagah. tadi dengan patient saya telah pun menjadi gagah walaupun keseorangan. I am strong, so please, do not ever underestimate me. saya cuma menjadi lemah ketika Cessna ada bersama saya [supaya boleh bermanja-manja. kehkeh]

sekian dulu. adios. serius tak sangka saya sekarang kuat membebel.

wink wink ~.^

0 comments:

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.