The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 26, 2012

It's Monday!

Hai. Suami saya pergi kelas. Harini suami saya ada exam. Malam tadi saya temankan suami saya study. Maka saya berasa sungguh comel. Suami saya memang comel dan wajar disayangi banyak-banyak. Sebab dia study kejap je pastu ajak tidur. Kehkehkeh.

Baiklah. Sekadar memenuhi ruang belog ni. Nanti ada orang cakap saya sombong lepas kahwin pula. Gambar belum dapat nak kutip daripada saudara-mara dan rakan-rakan.

Oleh itu, saya cilok gambar Along ni letak kat sini.

Di rumah tangga Lavender on 24th March sebelum pergi rumah mentua. Saya rasa saya sungguh comel. Bhahaha.

Selepas kahwin, suami saya asyik cakap saya bertambah comel, sebab tu saya makin suka cakap saya memang comel. Yihuu. :p

Sekian. Thank God suami saya ada PC yang best ni dalam bilik beserta broadband yang pantas. Okla, saya terpaksa keluar dan menjadi menantu yang baik. Tengahari nanti lepas husband balik kelas, kami nak balik rumah Mak Ayah sebab saya homesick. Terima kasih dekat suami yang comel. Babai.

Wink wink ~.^

4 comments:

~fANaYb~ said...

awak mmg comel pun pn sekda!!!

idatazira said...

thank you puan fana :D kembang kempis kembang kempis. :p

Rozax Aniey said...

tahniah ida!!

i follow u k!! :)
sy budak baru belajar,kalao salah tolong tunjukkan..

rozainiabdullah@blogspot.com

idatazira said...

EH ANIEY!!!

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.