The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 31, 2010

batik weekend

hari ini hari Ahad. mungkin ayah bosan secara tiba-tiba [itulah, bakal besan nak datang rumah pergi postpone raya haji nanti pulak. ehem. :p] maka, ayah pun membuat aktiviti bersama anak-anak gadis serta menantu. aktiviti yang terpilih ialah membatik.

penonton-penonton (tak berapa) setia

konfem bukan saidamunira yang lukis. alasan: saya nak lukis, tapi tak habis lagi sidai baju. heheh.

mencanting

em. actually bukan ayah seorang saja yang mencanting. attire tak sesuai. sebab itu saidamunira tak kelihatan. harap maklum.

ikan ayah

the memory
Bang It, Along, Kak lang [arghhhh apesal tak tulih Ida!!], Kak cik [padan muka kau faremaq, dah macam N.M. :p], Bila [ini sebab jaga hati, padahal dia tak menyumbang pun], ayah.
ya itu dia ikan saidamunira. ofkos kale kuning-oren. kelihatan sungguh amatur, bukan?

tadaaa. ayah kata sebab ini kerja conteng-conteng je, nanti boleh kasi je kat orang bila raya nanti.
[errr tapi paklong cakap boleh jual dekat bus stand Tampin. kehkeh.]
kesimpulannya, ayah cakap, we need more practice.

oh ya. hari ni cita-cita bukan dietitian dah, tapi nak bukak kedai batik.

ok. dahlah. sekian.

wink wink ~.^

4 comments:

K.A.T.H.Y said...

menarik! boring2 lukis batik anak beranak.. :)

tp apasal kene jual kat basten tampin?
letak la kat pasar chongkau.. hehehe

miki said...

eh..boleh ke kalo nk tmph?
brape 1?

idatazira said...

KT:
emm.
kalau jual kek congkau kau nak boli bulehlaaaa

miki:
nak tempah bleh je kot.
buat kaftan pon boleh, kain byk lagi.
hehe.
harge taktau bape.
kene usha Noor Arfa batik dulu :P

nurulhuda said...

cantikla!!! nak satu..hoohoho

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.