The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 12, 2012

My 25th Birthday

Assalamualaikum.


Inilah karangan saya. Sila baca. Membaca jambatan ilmu.

On my birthday eve, my husband celebrated my birthday at McD with Safwan, my brother in law. I called it chicken night sebab saya dijamu dengan ayam dan nugget ayam dan chicken mcbites. Malam itu kami makan banyak sebab kan sekarang malam-malam ada McValue Dinner. Memang boleh gemuk dahlah McD dekat dengan rumah.

Kemudian, pada malam hari lahir saya, suami saya wish happy birthday lepas tu takleh cerita apa terjadi. Kemudian lagi.. tetiba saya termenangis sebab rindu Emak dan Ayah pada hari lahir. Suami saya cakap saya makin comel sebab dah kahwin lagi kuat nangis.

Saya dah malas nak buat karangan lagi. Cut it short, the 25th birthday was then celebrated on the next day (yesterday) by my new family, minus Safwan sebab dia kerja. Mama and Papa treated us lunch and dinner. Dapat kek, makan banyak sampai malam, sambil pergi rumah Beting, rasa macam balik raya.

Felt blessed with this new life. Alhamdulillah.

And,

I really miss my friends on my birthday.

Till then.

.

.

:')

Love you.

wink wink ~.^

3 comments:

Shazleen Hashim said...

puan...happy brthday...makcik lupa daa..
may all yr wishes came true


jom kapal/ teksi kuning/ burger kawkaw..lama da x tunggu durian gugur...

idatazira said...

cik haiza, best idea tu, tapi kan, skrg I dok kat seremban.
kene plan awal kalau nak gi, maklumla, skrg malam2 husband takleh ditinggalkan.
hehe

Shazleen Hashim said...

alorr...jarak memisahkan pula...nnt la klu free, i text....xpun tunggu bdk us blik la, berjemaah trus....

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.