The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 30, 2012

One month plus: Life after marriage.

Hai. This is my story.

Pagi-pagi saya akan bangun awal dan siap-siap comot saja. Yang comot itulah akan menjadi comel di mata suami. Anda taktahu, suami saya tahu. 

 Ini muka dah siap. Masa ni takci sebab suami ponteng kelas. Saya tak ponteng sebab saya kan skema.



Katil pun kena kemas terus sebab suami kan neat-freak. You are a FUR-REAK tau sayang!!
Eh tapi gambarajah di atas ialah katil selepas disepah oleh saya! Yippie.



 Then I will prepare breakfast for my beloved husband. Ini contoh wrap sebelum di-wrap. This is beef wrap. Kalau saya gebon nak cepat, hubby akan buatkan breakfast. Paling senang egg-wrap with butter. :D Everytime we serve food, we serve it with love. Awww..

 Selepas balik dari bersekolah dan sebagainya, kami akan merumput. I found that I love weeding! Husband menyiram rumput dengan rajin sangat. Kadang-kadang saya panggil suami saya Abang Mat Jat Bomba. [Ha ha :p]

Oh ya, selepas sebulan, saya masih lagi mendapat hadiah perkahwinan. Juga mendapat phone call rakan-rakan mengajukan soalan untuk buat permintaan hadiah kahwin. Kan aku dah cakap aku nak TV. Takde sape pulak nak bagi. Oh btw, hadiah di atas sekadar gambar hiasan, daripada Hasnan. CC Rafidah!!


In short, suatu hari nanti kami akan membina dapur yang berjaya kerana wedding gift terdiri daripada barang dapur yang marvelous. We have mix grinder, BBQ grill stove, fruit juicer, microwave oven dan lain-lain. Eh apa pasal berlagak di sini pula. 


Oklah. Esok hari buruh bukan. Selamat hari buruh. 


Terima kasih Allah sebab kurniakan saya suami yang comel tu. Tu dia tengah study kat katil. Eh comelnya dia.


Kbye. 


wink wink ~.^

0 comments:

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.