The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 6, 2010

hipertensi

kini saya hipertensi.

selepas menyemak tesis adik-adik yang membuat kajian tentang hipertensi, saya dapati saya mengalami hipertensi. aik? ya, boleh dapat tekanan darah tinggi kalau kehidupan selalu macam ini. argh !%&^$#@ [
ops. tak tak. saya bukan mencarut tu.]

beliau pun buat saya darah tinggi.

astaghfirullah. sabar sabar. tak comel kalau emo dekat blog marah-marah bukan? baiklah.

oleh itu, saya nak tunjuk crocs baru saya. sebab saya rasa dia comel. ;p

comel kan comel kan kan kan?

hehehehehe. Cessna love, kasut tu comel kan?. yang lelaki tu awak. yang perempuan tu saya. yang bunga tu bunga-bunga cinta. [hmphhh. pada hal itu bukankah watak adik beradik, Bart & Lisa Simpson]

sekain. eh. salah taip lah. sekian.

wink wink ~.^

6 comments:

cikmune said...

best tak pakai crocs? pnah tgk but tak pnah beli. huuu...

ewahh.. bunga2 cinta eh? ekkeke. luv u both la walaupun tak pnah bersua :)

idatazira said...

oh.
mestilah best.
dan perlu berhati2 kalau menaiki escalator.
takut dimakan escalator sbb dia lembut.
hihi.
love Mune jugak :D

fee_da_fid said...

comel....

idatazira said...

comel macam?
;p
hehehe.
nnt beli berry eh fida

nura hilwa said...

erm..gambar mu di kaki mu?haha

cikmune said...

wah... escallator makan crocs =x

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.