The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 23, 2011

Bruxism

Sekarang patut buat kerja sekolah. Tapi saya takda mood. Maka, tanpa mood, kerja saya tak berapa elok, oleh itu, let's go searching for mood.

I came across to search about my sleep disorder. Bruxism. I had no idea whether or not I still live with it. But recently, I tend to have hypersomnia, oleh itu, saya rasa tengah mengalami sleeping disorder. Dulu Jajan pernah dengar. Tapi bila tanya Azie and Fatihah, dia cakap saya tidur dengan behave pula. [Berasa bangga, tapi tak puas hati]. Actually, bruxism is grinding of teeth, typically includes clenching jaws. Once, I told the fiance and it scares him. Habislah dia, habislah. Huahua.

Ok. That's all for today. Saya masih tak berjumpa mood nak buat kerja sekolah. Yippieyaay.

wink wink ~.^

2 comments:

SyAhiRah LaLAla said...

kalau takada mood,,marilah berfoya bersama i adik! :D

idatazira said...

nak nak nak berfoy foy dgn awak kakak.
but i'm in tight schedule, mai la dtg KL.
KL metropolis tau.
Melaka bandaraya je :p

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.