The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 16, 2009

nyamuk gila gigit saya

saidamunira membenci nyamuk.

serious I HATE YOU NYAMUK. i hate you sangat. gigit-gigit orang lepas tu orang gatal. lepas tu orang garu-garu unconsciously masa tidur. lepas tu anggota badan jadi berkudis-kudis. eu. [
nyamuk skizo!! membencikan. tak tahan dah ni]

wondering. siapa lah sayang nyamuk. emm. em. eh ada ada. kawan kami i.e. Puan Tijo mesti sayang nyamuk lah. sebab dia buat research pasal nyamuk. heh. bertuah sekali nyamuk disayangi oleh Tijo yang cantik dan comel tersebut.

FYI rumah kami sangat banyak nyamuk. wonder juga lah. kenapa tah nyamuk super hebat sekarang. nyamuk boleh terbang sampai level 20 okay. whoa. dan boleh membiak dalam salur ampaian kami juga. sangat horror lah. apa kelas tah duduk plaza rah tapi suasana macam dalam kebun durian atok.

ish irritating.

saya berharap saya kena gigit dengan.. em gigitan cinta perhaps. gigitan tersebut tak gatal bukan? [eh dah dah tak boleh teruskan. nanti Miki dengan Udeq bagi tazkirah lagi suruh saya puasa sunat banyak-banyak. heh. ;p]

wink wink ~.^

6 comments:

mikichann said...

gigitan chinta?? eiiii.. kenapa kena ade isu2 ni stp kali eh??
mr.rex.. cube tlg muhasabah sket ni.. keke...

dulu benci semut.. skrg bnci nyamuk la.. hoho...

nurulhuda said...

Astagfirullahalazeeemmm..
ishk3 ida ni cam dah makin kronik la cik miki..hohoho..
18SX sungguh word gigitan cinta tu.. euwwww.. :P

idatazira said...

hehe.
yelah, dpd kena gigit kat nyamuk ngan semut kan tak best ;p

mikichann said...

kawennn kawenn...

fee_da_fid said...

eeeiii...whats wrong wis saida..sdh berani sekarang..xmo kwn..xmo kwn...

idatazira said...

heh.
knape cik siti?
i xrasa ada something wrong pon :p

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.