The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 28, 2009

bedtime stories

hari ini saya melihat alam sekeliling sambil mengusap-ngusap diri sendiri dengan penuh kasih sayang.

story 1:
di tiang lampu dekat Kg. Baru sana sini ada banner bertulis "Sayangi Kuala Lumpur".
berjalan melalui tiang lampu tersebut sambil tutup hidung tahan nafas, mak aih busuk gila xpercaya pergi ah dekat Kg. Baru tu sana sini sampah. bangkai tikus pun bersepah-sepah kena langgar sampai lunyai.
tapi saya sayang rumah saya, tikus xada, kucing dah bunuh siap-siap.
saaayang kucing!! [tipu ni tipu].

story 2:
saidamunira bising2 mengadu sakit kaki lebam2 sebab 2 kali tersepak katil secara sendiri. [kaki saya memang bersepah-sepah, selalu dipijak orang dan selalu tersepak benda2 yang menyakitkan]
tadi terlihat seorang pakcik jalan xberapa smooth, skodeng kaki dia, ouch.
xsanggup lah tengok.
luka panjaaaaang, besar dekat area sama macam kaki saya yang lebam2 tersepak katil.
[ok, tersepak katil memang siryes xsakit langsung lah]

story 3:
asyiklah mengutuk kasut sendiri dah buruk, dah lama xbeli heels, salah beli kasut nike kale hitam, xada selipar baru, selipar jepun sudah haus, rasa mahu kidnap sandal nabila, etc.
maka, telah terlihat seorang pakcik xpakai selipar. [beliau bukan pengemis ye, nampak macam steady, kecuali part kaki].

story 4:
berhenti di satu bus stop, terlihat seorang lelaki berkaraoke sepenuh hati dekat satu karaoke machine. [sangat sepenuh hati, entah2 orang gila].
mengenangkan diri sendiri, saya boleh karaoke dekat rumah FOC, dengan emak yang sibuk betul cari CD itu ini kalau terjumpa kedai CD. untuk anak-anaknya karok. bukan untuk beliau nyanyi pon. see, emak mithali.



emm. ada lagi. tapi malas nak type dah. kang seperti memberi tekanan kepada pembaca. haha.

'mash & buch' mahu tidur - [xpaham xpe.]


okkk. xmahu kufur nikmat lah. alhamdulillah. PEACE!!

wink wink ~.^

0 comments:

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.