The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 15, 2009

lost

hi people.

malam tadi saya makan banyak dengan Encik Cessna [nama baru ni, bukan orang baru]. kami makan baaaanyak banyak sebab kami lapar. tapi sebenarnya tak adalah banyak pun sebab perut kami bukan besar sangat pun lah [em em,, maaf kerana terpaksa menipu anda.]

oh, saya bersama Mikochan [lappy miki] sebab saya tak bawa Spongetop pulang. malas ah nak angkut laptop sana sini, saya kan kurus, nanti makin kurus sebab bawak beban yang berat tersebut. jadi tak payah lah bawak. [eh tipu lagi saya tak kurus pun].

* * * * *

eh ada iklan tadi. berkongsi kisah silam dengan Miki. ttteeeettt.

* * * * *

eh tak payah ah update dengan lebih lanjut sebab tiba-tiba lost sebab masih lagi berkongsi kisah silam dengan Miki. sekian terima kasih.

tapi Miki suruh update lah.

dah update tapi sangat entah apa-apa. haha. em em, mungkin sebab sedang berpuasa ni otak sudah kekurangan glukos.

wink wink ~.^

3 comments:

miki said...

tetb je kn ida..
ckp sal kesah silam..
nk wat cane..
org xde tv..
borak je boleh....
hikhik..
=p

fee_da_fid said...

hihi..msti anda semua sunyi tanpa sy di sisi...kn?

xde tv eh. ala klu ad pn bkn korang tgk sgt pn..trpasanng je xde org peduli..wakaka..sibuk sgt melayan u tube, blog. ym lg...

idatazira said...

ceh ceh miki, ayat fid sangatla macam lecturer dah ni ha.
insaf ah camni.

yela sunyi tanpa beliau kan miki.

tapi berdua pun lebih baik ape

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.