The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 26, 2009

Hasnan dan ikan-ikan beliau

tetiba rasa nak cerita pasal ikan Hasnan.

Hasnan dah dapat gaji. yang pelik, Hasnan beli akuarium dan ikan.

*Ikan lap cermin nama Jannah.


*Dua ekor ikan emas nama dia Ida & Torek. comel kan jadi ikan emas? [
tapi Hasnan cakap memang sesuai sebab ikan emas dia ketot-ketot je, ces]

*Ikan guppy, Hasnan tak bagi letak nama siapa-siapa. [
baiklah kami faham siapa nama sebenar ikan itu tttteeetttt haha ;p]


sambungan..

kalau nak baca sila klik. taknak baca sudah.

lepas ni Hasnan kena beli ikan lap cermin lagi seekor untuk tolong Jannah mengemas akuarium. nanti kami nak namakan ikan tersebut sebagai Udeq.

yang penting jadi ikan emas comel. nama pun "emas" okeh. [korang jelesla tu ;p]

haha. sukahati je.


wink wink ~.^

2 comments:

nurulhuda said...

jeles btol la ade snipper tool nih.. jeles2, bli latop baru la.. haha mcm bole g beli kat UO :P

fee_da_fid said...

comelnya nama ikan di atas...

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.