The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 20, 2009

iklan sabun sikit gedik ayam sikit

taking a few minutes for blogging. sebab blur tak tahu nak buat kerja sekolah tu macam mana. lepas update blog rasanya tahu kot nanti. amin.

ini family portrait
he he he he he he errr blushing ni :">

kadang-kadang nama dia Cessna, kadang-kadang Atromen,
tapi nama betul dia Izzat

saya selalu cemburukan gigi dia yang lagi putih daripada gigi saya.
sob sob.


* * *

oh, saya penat saya mengantuk saya mahu tidur. tapi kerja sekolah tak tahu nak buatlah.

btw kawan-kawan, kalau nak beli sabun boleh cuba tengok
kedai sabun ini.
BELI na jangan tak beli. [heh over pulak kempen].

hm dah update pun masih taktau nak buat kerja sekolah tu. aisemen. takyah buatlah, nak tidur mimpi insan kesayangan lagi berfaedah bukan.

eh lupa nak bagitau. malam ini saya happy main dengan udeq. tengok ini. :D ceria gembira lah.

wink wink ~.^

4 comments:

meo188 said...

korang mmg cute

mikichann said...

stuju jgk..

nurulhuda said...

kami mmg cute..hehhehe :P

Nien@khairina said...

ummm..lme xjenguk blog anda..hehe..

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.