The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 4, 2009

si comel

totally opposite
kurus dan tinggi
vs
gemok dan pendek @ comel kan?kan?kan?
[layan kan saje, sila cakap "aah, comel". - eh, saya paksa anda ni]
er sila fokus perut beliau sekali, fuh, ada lipatan hahahahaha

ini gambar si comel dengan bestfriend, siti fatin farhana nama dia. dia masih lagi bestfriend sampai sekarang, sesuailah dengan motto "dulu, kini dan selamanya".

ini kan si comel masa darjah satu. si comel masa darjah satu puasa tak cukup satu hari sebab sakit perut. pada waktu itu, siapa puasa penuh nanti guru besar belanja makan satay masa raya. maka, terus berasa sangat loser pada waktu itu. pasrah. walaupun satu hari saja tak cukup, bab-bab makanan ni kena innocent sikit. nanti makan tak halal nanti kan susah.

sekarang si comel tersebut masih comel hahahahaha dan sangat teringin nak makan satay lah.

sekian dulu, makin rasa nak terjun bangunan anda nanti sebab dipaksa buat pengakuan budak itu comel. keh keh keh ;p

wink wink ~.^

9 comments:

adamafnan said...

errrk....nak tesodak donga perkataan com tu..weeeekkk

tingat lg..cucu cit*** hahaha..makwan ckp ikan patin ikan pirana..

hannah zaharudin said...

sampai skg pun fatin tinggi lagi ko kan..
hehehe

meo188 said...

zaman main2 masak2 nie... huhuhuh :p

cute..

SyazAisyah said...

comel2..hehe..perut smpi skang still berlipat gak ke?hahahaha..

Katijah said...

weh.aku pun ade gambar gaye gini gak.. sorang kuruih & tinggi..
sorang lagi rendang tak berbuah...

gelak aku tgk gmbr ko,teringat kat gmbar aku...
ketot nye ko! kui3....

idatazira said...

along:
adik angkat capo lah tu kan :P:P:P
hahahahhah

farhana:
aa beliau kan atlit, panjang je.
hehe

meo:
eh siryes xpenah main masak2 dgn beliau.
main cop2 tiang adela kot

aisyah:
ttteeetttt isk aisyah bocor rasieeee sampai ati wuwuwuwu

kt:
haha eh ko pon mesti ketot kan?
;P
eh rendang xberbuah ke?
ish lagi kesian.
haha

fee_da_fid said...

xtahan tajuk entry SI COMEL

idatazira said...

fida, tajuk tu ikhlas dari hati aku tu.
haha

mikichann said...

xthn xthn..
lipatan perut tu kongenital ke??
wahahwahahhaaa

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.