The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 7, 2010

Merlin. -lari tajuk

nampaknya seluruh keluarga terjebak dengan Merlin. tetapi, untuk malam ini, saya takda hairan pun dengan Merlin lah sebab Merlin boleh ditonton sebanyak lebih dari tiga kali pada hujung minggu dekat Hallmark.

emm. ok dah malas. sekarang pergi tengok gambar hujung minggu ini. gambar Adam, bukan makyang Adam.

Adam diculik oleh orang Indon lepas pergi Mydin.

disebabkan uncle Becky [oh, Becky tu juga adalah Cessna, harap maklum] lebih seronok tidur, maka Adam boleh main hempon makyang, sebab takda siapa pun sms.
sobs.

penuh kasih sayang terhadap haiwan

Adam berusaha buat
PEACE
[
at least he tried]

yeyy acceptable lah Dam

sekian terima kasih. bye. Merlin dah habis, nanti kita tengok Merlin hujung minggu ni.

wink wink ~.^

4 comments:

mikichann said...

adam sbnrnye nk wat gaya 1 malaysia la.. salah paham tu

K.A.T.H.Y said...

suke pic 'adam n the cat' tuh..
kucing tu mcm memahami si kecil.. haha!!

nurulhuda said...

muke adam cam org besa.. pape pun adam ttp comel!! hihihi [from makyang gak]:D

idatazira said...

miki:
eh kalau bulan kemerdekaan je baru adam wat gaya 1M laa

kt:
adam takleh jumpe kucing, die nak tunggang

udeq:
makyang club, adam mmg dah besa pon, bajet otai lak tu.
kekeke

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.