The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 2, 2009

mimpi

setelah bangun tidur pagi tadi secara terkejut dan menyampah sebab alarm berbunyi, sy berdoa. lepas tu, sy berazam akan post entri hari ini. here i go.

sebenarnya sy telah bermimpi. dan mimpi itu adalah bukan nightmare. sebab tiada watak hantu. yg ada cuma watak sy, encik izzat, cik farini dan encik zulidzham. [wohoho. tidakkah anda semua terharu sebab jadi watak utama dalam mimpi sy? heh.]

mimpi tersebut adalah berlatar tempat di rumah sy. cerita xpanjang pun, sebab kan alarm kacau sy tidur. jadi, dalam mimpi tersebut, kami cuma bermain scrabble sehingga tertidur. sy xtertidur. farini dan zulid yg tertidur. mungkin sebab ngantuk menunggu turn. sy yg tidak tidur akhirnya telah bangun tidur sebab kena pergi hospital. hoh.

ok. sy rasa mendapat mimpi tersebut adalah bersebab.

sebab 1:
sy dan encik izzat berharap dapat menghantar mereka ke KLIA. tapi xjadi sebab sy gebon kalau pergi seorang diri. encik izzat ada kelas on saturday. jadi, xdapat pergi. sorry tao.

sebab 2:
encik izzat ajak dinner bersama zulid & farini pada hari jumaat malam sabtu sebelum mereka pulang. tapi sy xmahu pergi sebab latar waktu malam adalah macam sangat keberatan kalau mahu keluar dari rumah atau pulang semula ke rumah.

sebab 3:
terasa rindu kot dekat dua watak utama tersebut. [ehem. tapi bukan encik zulid lah kan. ;p]

sebab 4:
sy mahu main scrabble. tapi xada siapa pun boleh main dengan sy. wuwuwu.


to farini & zulid yg sudah pulang ke Korea, study well for your final year.
sangat popular lah anda sebab masuk mimpi sy. heh heh.

wink wink ~.^

0 comments:

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.