The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 22, 2009

sedikit bahagia lagi

sila hayati kata2 ini:
"hidup tidak selalunya indah, langit tak selalu cerah"

* * * * *

oh, walaupun begitu, sy masih boleh membahagiakan diri. haha. sebab itu sy macam sentiasa bahagia.

pada suatu masa dahulu, kawan2 rasa pelik kalau nampak sy menangis. [tapi sebenarnya kadang2 sy memang kuat nangis].

dahulu kala juga, kawan2 pernah cakap, muka sy selalu macam xada masalah. [terima kasih, sy tahu muka sy memang kurang anggun].

tapi, aida pernah bagitahu, kalau sy ada masalah, mesti sy nampak lain macam. haha. [maknanya, aida memang caring. tq darling:D]

em em. sekarang kan, walaupun sy membahagiakan diri, otak sy macam jammed lah! ceh.

tapi sy bahagia sebab esok sy cuti!!! PEACE!! :D

wink wink ~.^

4 comments:

fee_da said...

aida je???ak x cukuo caring ke?ahaks..apsal sok cuti ni?wt cuti sndr eh?

idatazira said...

heheh...jelesh plak die..
ele..ko pun caring jgk kdg2.. ;p

AFIF-SAN said...

kata2??rasenyer lirik lagu nasyid yang sering berkumandang pd sabtu dan ahad di kantin sekolah...juga diselangi dgn pengumuman kehadiran penjaga..

adamafnan said...

memang pun lirik lagu hijjaz tu..
hoho,,,,
dulu layan ah nasyid jgk.
;p

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.