The Sweet 17

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 6, 2009

adorable gift

balik lambat tadi. pergi jumpa cik farini & encik zulid dekat seremban parade, bersempena mereka sedang cuti2 malaysia. cik farini & encik zulid adalah korean couple berkasut converse. haha.

1st time jumpa cik farini pinky. beliau sangat pink, dari tudung hingga hujung sneakers converse beliau. brooches pun pink la of course. nasib baik seluar xpink. heh ;p. encik zulid nampaknya macam xberapa nak lain pun. maintain macam dulu2 jugak. [encik zulid adalah classmate sy dan juga encik afif & encik alang masa sekolah dulu]. tapi encik izzat xjoin tadi, sebab beliau xbalik rumah lagi.

senyum sampai telinga ni. :D


farini bagi hadiah untuk share dengan encik izzat. sangat adorable lah. tq so much dear. tq juga kpd encik zulid sebab belanja makan.

having friends memang treasure, kan?

3 days to go..

wink wink ~.^

8 comments:

fee_da said...

couple t-shirt ke?so sweet jek.made in korea ke?cm penah nmpk kt sini je.hahahaa...

miki said...

wahwahh.. jelesnye org dpt adiah.. bile lak nk dpt adiah ni.. ehmmm.. kawan2.. bilo agak2 nk bolikn den adiah ni ah

idatazira said...

fida:
hehh.
xtaula made in mane.
tp mmg sgt sweet kan??
wuuu...sgt terharu.
heheh

miki:
kawen dgn daiki mst kwn2 bagi adiah byk2 nnt.
pegila kawen ke.
heheh :P

mikichann said...

tidak lah.. kami tidak memberi byk adiah kepada sesama sendiri... ahaksss

idatazira said...

miki:
tidak.
bukan bukan.
mksudnye, bila anda berdua kawen nnt, kwn2 akan dtg membawa hadiah,
konfem.
heheh..

nurulhuda said...

cute gile la couple tee tu.. cantek2!!!

nueeunlimited said...

wuh...lawo tuh.sweater ado hood ko tuh???cis..mau g korea lah cari itu sweater.kih3x...

idatazira said...

udeq:
peace..
heheh. cute kan? :D

kaklong:
aah.
ada hudhud.
bulehla pakai rombongan g nz nnt.
wahahaha..

idatazira.blogspot.com


I made this widget at MyFlashFetish.com.